آموزش زبان دکتری ای پی تی

آموزش و حل نمونه سوالات EPT

آموزش زبان دکتری ای پی تی

آموزش و حل نمونه سوالات EPT

  • ۰
  • ۰

داوطلبین گرامی می‌توانند از طریق لینک زیر به آرشیو سوالات MSRT که از مهمترین منابع آزمون MSRT می‌باشد، بصورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند. تمامی دوره‌های برگزار شده به همراه پاسخ تشریحی جامع و رایگان در اختیار داوطلبین گرامی قرار گرفته است.

 

نمره قبولی آزمون MSRT

طبق آخرین تغییرات بخشنامه دانشگاه‌های معتبر کشور، حداقل نمره قبولی در آزمون MSRT و سایر آزمون‌ها معتبر در جدول زیر آورده شده است. در حال حاضر به دلیل هزینه‌بر و سخت‌تر بودن آزمون‌‌های بین المللی نظیر IELTS و TOEFL، این تلقی در بین دانشجویان وجود دارد که آزمون‌ MSRT از لحاظ علمی سطح ساده‌تری دارد اما طبق آمار اعلام شده تنها ۲۰ درصد از داوطلبان در هر دوره قادر به کسب نمره حداقلی در این آزمون هستند. برای اعتبارسنجی مدرک آزمون MSRT، موسسات و دانشگاه‌ها می‌توانند از طریق کدرهگیری مربوط به هر کارنامه، از صحت و اعتبار آن مطلع شوند.

 

منابع آزمون MSRT مشابه منابع آزمون‌های زبان انگلیسی بین المللی می‌باشد با این تفاوت که سطح سوالات مطرح شده در آزمون MSRT از سطح ساده‌تری برخوردار است. داوطلبین می‌توانند با استفاده از سوالات MSRT با سطح سوالات این آزمون آشنا شوند. لازم به ذکر است اعتبار این آزمون ۲ سال بوده و تنها در ایران معتبر می‌باشد.

 

 

برای دانلود نمونه سوالات ازمون ام اس ار تی به TheEnglishToday مراجعه کنید. 

 

 

✔ نمونه سوالات آزمون MSRT هر دوره به تفکیک

✔ پاسخ کلیدی لغات، گرامر، درک مطلب و کلوزتست هر آزمون MSRT

✔ پاسخ ویدیویی سوالات گرامر آزمون های MSRT

✔ پاسخ تشریحی سوالات آزمون MSRTدر این جا موجود است

 

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • علی فکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی