آموزش زبان دکتری ای پی تی

آموزش و حل نمونه سوالات EPT

آموزش زبان دکتری ای پی تی

آموزش و حل نمونه سوالات EPT

  • ۰
  • ۰

تحلیل سوالات بخش واژگان آزمون ای پی تی مرداد 99 :

باتوجه به گفت و گو هایی که از طرف داوطلبان این دوره صورت گرفت، داوطلبان این دوره در بخش واژگان با سوالات به نسبت پیچیده و سخت تری رو به رو شدند. به نظر سوالات این بخش شرکت کنندگان در این دوره از ازمون ای پی تی را با مشکل رو به رو کرده است. به گونه ای که آنها معتقد بودند که لغات به کار رفته در این بخش جدید و حتی در حد تافل بوده است.

 

دانلود رایگان پاسخ تشریحی سوالات ازمون ای پی تی از ازل تا ابد 

 

تحلیل سوالات بخش گرامر آزمون ای پی تی مرداد 99 :

در این بخش برعکس واژگان سوالات بسیار ساده و مشابه دوره های قبل بوده است. به گونه ای که، داوطلبان سوالات را تکراری و در چند مورد دقیقا مشابه سوال های قبل می دانستند. عموما شرکت کنندگانی که سوالات EPT سال های 97 تا 99 را مطالعه کرده بودند، در این قسمت مشکلی نداشتند و به سادگی به بیشتر سوالات پاسخ داده اند.

 

تحلیل سوالات بخش درک مطلب و کلوزتست آزمون ای پی تی مرداد 99 :

سوالات بخش درک مطلب و کلوزتست هم مثل سوالات ازمون EPT خرداد 99 سخت نبود و جالب اینکه با توجه به مصادف شدن این روز با روز چپ دستان، کلوزتست این ازمون در رابطه با چپ دستان طرح شده بود. درک مطلب هم به نسبت متوسط بود و مشکل خاصی در پاسخ گویی به سوالات وجود نداشت.

 

 

دانلود رایگان پاسخ تشریحی سوالات ازمون ept مرداد 99

 

 

  • ۹۹/۰۵/۲۴
  • علی فکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی